Tutvustus
Metoodika tõenduspõhised alused
VEPA metoodika algne versioon Good Behavior Game (GBG) töötati välja 1960. aastate lõpus USA-s Kansase ülikoolis teadlaste ja kooli õpetaja Muriel Saundersi koostöös. Eestis rakendatatakse PAXIS-e Instituudi (USA) täiendatud...
VEPA põhimõtted
VEPA metoodika tugineb põhimõttel, et lapsed ei pruugi teada, kuidas erinevates olukordades käituda või oma tunnetega toime tulla. See eeldab arenenud eneseregulatsiooni ja sotsiaal-emotsionaalset pädevust, mida saab arendada vaid toetavas ja...
Metoodika
VEPA metoodika ühendab mitmeid tulemuslikkust näidanud klassijuhtimistehnikaid, mida nimetame VEPA-elementideks. Nende kasutamise eesmärk on arendada laste võimet kontrollida oma reaktsioone ja analüüsida oma käitumist. VEPA-mäng on metoodika...
Tulemused Eestis
VEPA metoodikat kasutatakse Eestis alates 2014/2015. õppeaastast. VEPA väljaõppes on tänaseks osalenud 935 klassiõpetajat 190 koolist üle Eesti. Aastatel 2016–2018 viidi Eesti koolides kahe aasta pikkune uuring, et hinnata rakendatava VEPA...