Tutvustus

Metoodika tõenduspõhised alused

VEPA Käitumisoskuste Mängu algne versioon Good Behavior Game (GBG) töötati välja 1960. aastate lõpus USA-s Kansase ülikoolis teadlaste ja kooli õpetaja Muriel Saundersi koostöös. Eestis rakendatatakse PAXIS-e Instituudi (USA) täiendatud...

VEPA põhimõtted

VEPA Käitumisoskuste Mängu metoodika tugineb põhimõttel, et lapsed ei pruugi teada, kuidas erinevates olukordades käituda või oma tunnetega toime tulla. See eeldab arenenud eneseregulatsiooni ja sotsiaal-emotsionaalset pädevust, mida saab...

Metoodika

VEPA metoodika ühendab mitmeid tulemuslikkust näidanud klassijuhtimistehnikaid, mida nimetame VEPA-elementideks. Nende kasutamise eesmärk on arendada laste võimet kontrollida oma reaktsioone ja analüüsida oma käitumist. VEPA-mäng on metoodika...

Tulemused Eestis

VEPA metoodikat kasutatakse Eestis alates 2014/2015. õppeaastast. VEPA väljaõppes on tänaseks osalenud 935 klassiõpetajat 190 koolist üle Eesti. Aastatel 2016–2018 viidi Eesti koolides kahe aasta pikkune uuring, et hinnata rakendatava VEPA...

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot. Sain aru